Що робить директор_ка CEDOS:
- Відповідає за виконання стратегії і координує виконання проектів Центру;
 
- Координує та виконує адміністративну діяльність Центру;
 
- Комунікує з партнерами та донорами;
 
- Займається фандрайзингом;
 
- Займається стратегічним та операційним плануванням;
 
- Виконує функції HR;
 
 
- Звітує перед наглядовою радою, донорами, податковою та аудитом.
 
 
Вимоги до кандидатів/ок: 
- Не менше 2 років досвіду управління колективом;
 
- Досвід роботи з міжнародними донорами, успішний досвід написання грантових заявок;
 
- Розвинуті комунікаційні навички (українською та англійською);
 
- Навички проектного менеджменту, управління персоналом та управління неурядовими організаціями
 
 
Вітається: 
- Досвід дослідження тем, дотичних до проектів CEDOS (місто, міграція та освіта);
 
- Диплом магістра західного університету;
 
- Досвід роботи в міжнародних організаціях.
 
 
Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування, конкурентоспроможну заробітну платню, роботу в дружньому колективі та можливості для розвитку.  |